Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten
Voor dit formulier dient javascript aan te staan. Activeer javascript en herlaad de pagina.

Veelgestelde vragen


Heeft u een vraag over de digitale Telecombinatie Voordeel Voucher? Wellicht vind u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van de digitale Telecombinatie Voordeel Voucher.

Wat houdt het Telecombinatie Voordeel Voucher platform in?
Met de unieke code op de pas ontvangt u kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van Telecombinatie Voordeel Voucher.

Tot wanneer is mijn digitale Telecombinatie Voordeel Voucher geldig?
De digitale Telecombinatie Voordeel Voucheris geldig t/m 1 februari 2020.

Kan alleen de bezitter van de digitale Telecombinatie Voordeel Voucher gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoe veel personen kan ik gebruik maken van de digitale Telecombinatie Voordeel Voucher?
U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de digitale Telecombinatie Voordeel Voucher.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heeft u een bestelling geplaatst maar uw e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Telecombinatie Voordeel Voucher.

Hoe verzilver ik mijn E-ticket?
Let op: in veel gevallen dient u uw E-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het E-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte E-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte E-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u E-tickets heeft aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze E-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.